سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای عایق کاری نمای سرامیکی با محصولات نانو آب بندی

نظر

مزایای عایق کاری نمای سرامیکی با محصولات نانو آب بندی : نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغآبی استفاده نمی شود. نمای سرامیک جزء به روز ترین نماهای ساختمانی دنیاست. این نمای پرطرفدار به روش نصب خشک اجرا می گردد و جهت کاربری های مختلف تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. 

مزایای عایق کاری نمای سرامیکی با محصولات نانو آب بندی

در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور 100 درصد حل می کنند. به این نحو که هوا پشت آنها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت نما نفوذ نمی نماید. عایق نمای سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان می باشد. قطعات ذکر شده در بالا به نمای تمام شده در عین ظرافت، قابلیت رگلاژ و آب بندی را می دهد.

مزایای نمای سرامیکی :

  1. آب بندی و دفع جمع شدگی رطوبت : با اجرای نمای سرامیک خشک به وسیله ی به وسیله ی ایجاد درزهای باز آب جمع شده در پشت پوشش اصلی نما دفع می شود این موضوع به دلیل وجود تهویه طبیعی و خاصیت دودکشی این سیستم را از سیستمی که درزها پر می شوند مفیدتر می گرداند.
  2. عایق حرارتی : در اجرای انواع نمای سرامیکی انتقال حرارت به وسیله جریان همرفت ایجاد می شود.
  3. عایق بندی صدا : عایق بندی صدا رابطه مستقیمی با متریال های بکار رفته در نما می باشد.
  4. عایق بندی در برابر آتش : نماهای سرامیکی پرسلانی دارای کلاس 0 در آتش بندی می باشند.

عایق نما سرامیکی عایق نما سرامیکی, انواع عایق نانو نما

نانو تکنولوژی و نانو نمای ساختمان و ضد آب کننده  نسل جدید فناوری نانو است که برای ضد آب سازی سطوح ،بتن و مصالح ساختمانی طراحی و ساخته شده و جایگزین سیستم های سنتی ایزولاسیون  شده است. ضد آب کننده 100 درصد سیلان ، نانو تکنولوژی ،محلول در آب و دوستدار محیط زیست می باشد . این فناوری با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ بتون یا سطوح سیمانی، آجری ،سنگی و ...پوشش ضد آب به صورت 360 درجه ( اولین بار در دنیا ) ایجاد کرده و باعث تشکیل غشای یک پارچه و غیر قابل نفوذ  در برابر نشتی می شود ،بدین معنی که بهره بردار می تواند یک ساختمان را از پی تا بام با استفاده از این فناوری ایزولاسیون و آب بندی کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.